Liten shopping igår

Tog en repa på stan igår som sagt. Vill inte frestas att handla dock, pengaran skall ju sparas till Berlin.
Men dessa företeelser kunde ej motstås.

image30

De var på REA från Nilsons, nagellacket är från Essie i nyansen Jam N´Jelly.

image33

Denna Scrub kommer från Apivita och är fantastisk. Alla deras produkter är underbara, känns naturliga och med härliga dofter som piggar upp. De säljer små förpackningar av allt så man kan prova sig fram lite. Denna köpte jag på Åhlens City.

image34

Fotot är lite udda men detta är ett par strumpbyxor från H&M, de är i 80 denier. Har inte provat dem än men jag hoppas att de är riktigt täckande, för det vill jag ha till hösten. Helst tillsammans med höga klackar och någon fin klänning, kanske i lejongult. Lejongult kommer jag bära mycket i höst!

Höll ganska hårt i plånboken på min shoppingtur, men det börjar fyllas på med mycket fint till hösten. Det kändes inspirerande. Har börjat inse att hösten är på ingång... Nu skall jag sätta mig på balkongen och njuta lite av solstrålarna som för närvarande verkar titta fram.





Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja hösten är verkligen på gång. Fy vad kallt det var igår!

2007-08-29 @ 18:37:31
URL: http://metrobloggen.se/Lifebysussi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0