Nöjd med gårdagen

Det är så skönt att vara ledig en vardag! Har haft sovmorogon och dricker en smoothie gjord på Hallon, yoghurt, banan och wheat germs. Ska snart iväg och träna och sen kommer M och hämtar mig för vi skall ta en utflykt med bilen. Tänkte åka till Sigtuna och äta våfflor eller liknande. Vi hade räknat med fint väder och playan idag eftersom vi dansat en soldans, men det sket sig.

 Hade det jättetrevligt igår med mitt frisörbesök. Min frisör är världens underbaraste! Därefter mötte jag upp mina kompisar. Vi satt hela kvällen på East och sörplade Tiger öl och pratade om vad vi skall göra med våra liv. Alla är vi sjuksköterskor. Om det blir som vi tummade på igår bär det av till Norge nästa år och sen långresa.

Här kommer en bild på frisören dagen efter...

image24


So Long/the nurse

Kommentarer
Postat av: Zandra

Så fint!!
Måste se det live dock för att ge en ordentlig bedömning... ,o)
kram

2007-08-03 @ 13:06:52
Postat av: Fifi

Åh va snyggt vännen! Riktigt nice... Spännande planer ni smider, nurses!!! Take care dear, kramis

2007-08-04 @ 15:20:53
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0