Hår

Nu är klapparna klappade, tar längre tid än man tror. Hade lite udda grejer att slå in också.
 
Var hos frissan igår, kan inte förstå att det var tre månader sedan sist. Har som sagt bestämt mig för att spara ut. Har väldigt tunt hår men hoppas jag kan få det nåtsånär likt henne (Ally Hilfiger):

image90

Bild från style.com

Nåväl, känner mig fräsch att ha fått håret upppiffat samt bryn och ögonfransar. Tänk om man kunde få håret stylat varje dag då hade man kännt sig lite snyggare oftare, tror jag...

Kommentarer
Postat av: Fifi

Hej Snygging! Tack igen för en trevlig helg... =) Lovely med lite vardagslyx! Kram

2007-12-19 @ 08:12:10
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0