Trött i huvudet och ombytlig

Jösses, har suttit i "skolbänken" hela dagen och lärt mig om QRS komplex, P- vågor och skänkelblock... Mätt och räknat och hållt på. Alltså har jag varit på en EKG kurs. Riktigt kul men oj vad min hjärna är kokt nu. Igår på jobbet hade jag funderingar på att börja med Psykiatri igen då jag vårdade en sådan patient, har nämligen jobbat på psyk en gång i tiden och hade glömt att det ju faktsikt är väldigt kul. Oj oj, ombytlig idag...

Nu en Powernap och sedan blir det löpbandet/ Ciao



bild från Wikipedia

Kommentarer
Postat av: Fifi

Duktiga Nurse! Verkar spännande... Kan förstå att det känns bra med lite variation till de "vanliga" arbetsdagarna. Snart kommer vi upp och våldgästar! Kram

2007-12-06 @ 08:29:51
URL: http://fifiblogg.fifibags.se
Postat av: Sara

Fantastic!

2007-12-06 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0