Back from holiday

Jaha. Då var det slut med årets semester. Tillbaka till rutiner som alla på jobbet verkar gilla. Kan inte påstå att jag är stormförtjust, ligger hellre på stranden med en bra bok utan klocka, äter när jag är hungrig, går upp när jag vaknar o.s.v. Om en vecka är jag säkert en inrutinerad mö.

Var hos "svärmor" i skåne och fick ett par helt bedårande skor. Det är inte första gången denna underbara kvinna ger mig skodon. I höstas fick jag två par skinnstövlar, kan visa bild på dem senare. De är väldigt högklackade liksom dessa. Måste börja vänja mig vid att gå i det. Vad jag förstår kan man lära sig det (säger de lärda), det finns nämligen de som alltid bär höga klackar, även till jobbet. Som "en fötterna på jorden nurse" som jag är drömmer jag mig bort till kontorslandskap och sylvassa klackar...

image13

Synd att jag inte lyckades rotera bilden...



Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh, wow va snygga de var! Grym Svärmor du har tjejen! Jag fick precis en minkpäls av min... ;) Kramis

2007-07-25 @ 14:49:44
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Sara

Vi är bortskämda... Men som sagt, det är vi också värda.

2007-07-25 @ 21:28:54
Postat av: Fifi

Såklart att vi är... =)

2007-07-26 @ 20:18:44
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Zandra

Helt underbara! kanske ska byta yrke till skomodell? vad tror du om det? ;o) Kram

2007-07-29 @ 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0