Berlin here we come

Idag fick jag grönt från min chef att vi kan åka till Berlin!
Skall åka torsdag till söndag andra helgen i september. Hur underbart som helst.
Känner för storstadsliv! Kultur och konstiga neonfärger. Har fått för mig att det finns i Berlin.
Helst av allt hade det varit nice att bo på något 5 stjärnigt designhotell,
men dit räcker tyvärr inte en Nurse:es kassa. Finns en hel del läckra har jag hört. När vi var i Hamburg i vintras bodde vi kungligt och det var sannerligen värt varenda hårt förvärvade krona.

www.sofitel.com

Kan varmt rekomendera Hamburg, vi brukar åka dit vid advent då det är julmarknad i hela staden. Så himla mysigt. Åh vad jag blev sugen på Glühwein och Grünkohl nu.
(Ryan air flyger till Lübeck som inte är långt från Hamburg)


http://www.hamburg-tourismus.de/Barkassen_Ehlers.1666.0.html?&L=1&detail=336&L=1
(båttur i världens näst största hamn i kölden kan även det rekomenderas)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0