Celebrating!

Imorgon har jag och min kära man varit ihop i 5 år. Det behöver firas ordentligt! Har köpt mig en ny outfit och vi skall romantisera i en svit på Rival samt gå på opera och äta en riktigt sen middag. Längtar...



Hittade den perfekta klänningen, har inte tidigare gillat paljetttrenden men när det kombineras på det här viset blir de bara vackert. Ett litet fodral.




Till en så fin klänning krävs såklart powepumps, hittade de perfekta på Beyond Retro.


Där hittade jag även denna kavaj till ett riktigt fyndpris:



Kommentarer
Postat av: mamma Leena

Hej min dotter...Ha det så bra på er 5-årsdag!!!!Krsm från mother Loone

2007-12-01 @ 09:16:46
Postat av: Fifi

Hej darling! Hoppas att ni hade en fantastisk helg i romantikens tecken! Lovely stuff by the way... Många kramar

2007-12-03 @ 14:02:04
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0