Höstshopping

Har köpt en alldeleles underbar och fluffig vinterjacka. Nu fattas bara ett par härliga stövlar. Vill ha ett par platta, gärna lite ridstövelstuk. Helst vill jag hitta dem second hand så jag kan hålla denna månadens budget (inte för att jag budgeterar, men ändå). Dessa från Top shop är lite åt det hållet

image51
Ju mer jag tittar på dem destå mer lutar det. ha ha.

Kanske med denna kavaj (från samma ställe) till, vill hitta en mysig klänning att ha under också. Då skulle det bli en komplett stass.

image52

Nu skall jag bälga  mig kaffe så kanske det blir mer inspiration efter jag städat och tvättat, pust.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Lovely pieces! Hur var helgen? Love the boots =)
Ciao

2007-10-01 @ 13:36:53
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0