Imorgon gäller det!

Imorgon åker vi till Berlin! Ser fram emot det så mkt!
Har aldrig tidigare varit där men är helt övertag om att det är en stad i min smak.
Nu gäller det bara att packa ned rätt saker så att alla dagar förgylls extra av bra outfits.
Planerar givetvis att shoppa också...

 Rensade och städade garderober igår. Men det var faktiskt himla smart för nu inser jag att jag inte har så mkt kläder och vad det är jag kan tänkas behöva inför höst och vinter.

Vill ha koftor, varma och mjuka, tjocka och tunna. Jag älskar egentligen färg men jag insåg igår vid min rensning att det mesta i min garderob numera är grått, beigt och svart. Hur gick det till? Hade en period med mkt färgstarka saker. Fast tittar jag bland skorna är det mer kulör, får väl försöka piffa till mig på det viset. Vad är det mer jag behöver, jo kjolar. De skall helst vara höga i midjan och gärna ngn puffig. Har mycket pennkjolar och en del funkar även denna säsong. Tycker fortfarnade det är löjligt snyggt med en svart pennkjol och ett vitt linne. Enkelt men tufft.

image38
från people.com

image40
från people.com




Skall iväg och träna nu och sen tvätta ett BERG, sen kankse det blir lite egna bilder på mina klänningar.
Auf  Wiedersehen!


Kommentarer
Postat av: Fifi

Hoppas att ni får det underbart på er tripp. Du kommer att vara snyggast i hela Berlin...Lycka till med träning och tvätt! kramis

2007-09-05 @ 20:38:25
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0