Bästa parfymen i stan!

Jippie! Jag har köpt en parfym, händer ungefär lika sällan som jag gör räkmackor...
Är som alla andra inspirerade av sommaren och fick idén av att köpa en sommardoft (har aldrig gjort det tidigare). Gick till Åhlens och provade först Moon Sparkle från Escada, den var inget vidare. Kollade lite till, tog lite prover. När jag doftade på den jag nu har köpt sa det bara "klick".  Det var precis min doft! blir så lycklig när jag känner den doften. Får sommarkänslor! just det, parfymen kommer från Cacharel och heter Amour Amour Sunshine.

image324

När jag ändå var i tagen slank det med lite underkläder och en tröja också, solsting...





Nu skall jag dricka ett gott glas Chablis på balkongen med min kära och invänta grillningen, Livet är skönt!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh vad fantastiskt! Underbart med en ny doft... Have a nice one darling! =)

2008-04-27 @ 12:02:15
URL: http://fifiblogg.fifibags.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0