Inspiration

Att vara på resande fot är alltid lika inspirerande. Många intryck och möten som kan leda till inspiration.
Jag känner mig just nu inspirerad över mycket men inte att börja jobba på måndag, borde man inte ha ett jobb där det var tvärtom, där man inte kan vänta på att få kasta sig över sina sysslor!
Jag gillar mitt jobb men det kan också vara påfrestande, under mina 3 år som sköterska har jag hunnit se både det ena och det andra  Mycket sorg. Är trött på sorg, borde inte jag bli sminkös istället?
Då skulle det nog inte kännas lika tungt att gå tillbaka till jobbet på måndag, älskar ju smink...

Eller så är det bara själva faktumet att man skall börja passa tider, komma in i rutiner och börja använda hjärnan, fy så jobbigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0