Lovely day!

Hejsan! Tänkte bara säga att jag och min vänner har haft en fantastisk ledig dag idag.
Promenrat runt i hela Stockholm och hamnade på Gröna Lund av alla ställen.
Där fick Hanna syn på Josef Fares, f.d. mannen i hennes liv. Hon har alltid haft planer
på hur hon skulle gå tillväga för att haffa honom. När hon väl gör det är hon lyckligt gift, hi hi.
Nåväl hon och henne man började prata Arabiska med honom och jag stod försynt bredvid (han är snygg vill jag lova...).
Därefter blev det åkning, underskattat vuxennöje.
Finalen blev Indisk middag på Söder.
Nu mätt och belåten.
Natti natt









Kommentarer
Postat av: fifi

Sounds like a wonderful day! Friends and Fun is all we need :)

2008-08-13 @ 08:55:06
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0