Måndag

God morgon bloggen!
Hoppas ni haft en bra helg. Min helg har varit bra fast jag jobbat. Det har varit lugnt på jobbet och sen var jag ju på en rolig fest i lördags. Anna och Johan hade bjudit in hela sin underbara släkt inklusive "farfar" 83 år som var den mest underbara! Det bjöds på urgod mat och femkamp, riktigt skoj!

Idag är det en ny vecka och jag skall åka till Umeå idag för kirurgveckan. Skall bli roligt, bla blir det forsränning, bankett och massa intressanta föreläsningar. En massa inspiration helt enkelt. Var på kirurgveckan i Örebro för två år sedan och det var jätteintressant.
Flyget går vid fem så nu måste jag sätta fart, skall springa, packa och greja lite...

Ha en bra vecka

Kommentarer
Postat av: fifi

Hoppas att du får det bra! Enjoy the trip... Kram :)

2008-08-18 @ 12:16:35
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0