Underbar man!

Min vän Hanna och hennes man Wassim är på besök från Malmö.
De kom igår kväll och jag hade jobbat hela dagen och var lipfärdig för det var så stressigt. Då går min man och Hannas man och handlar mat så jag och Hanna kan uppdatera oss i lugn och ro.
Sen lagar Hannas man något alldeles utsökt men jag vet inte vad det kallas, improvisation kanske?
Fantastisk gott i varje fall och jag hade en underbar matlåda att skryta om på jobbet idag.
Ikväll blir det Thaimat på mitt och Hannas gamla favvohak KohPangYang, inte illa det heller för en som älskar mat.









So Long!

Kommentarer
Postat av: mother loon

ooo vad gott det ser ut..mmmm

hälsa Hanna o mannen!!!!/M L

2008-08-11 @ 17:59:41
Postat av: fifi

Åh så underbart! Hälsa till the Lovebirds :) Ciao

2008-08-12 @ 14:36:27
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0