Unfortunately back...

Jösses vilken underbar semester (so far, har hela tre dagar kvar...).
Barcelona är ju en helt fantastisk stad, finns allt och man kan göra allt. Blir aldrig uttråkad där inte.
Träffat fantastiska vänner och människor, skrattat mig igenom dagar som nätter. Här kommer lite bilder:


Här bodde vi hos en kompis, underbar utsikt mitt i Born.


Kim som vi bodde hos är en jätteduktig kock, här bjuds det på Kalv och gud vet allt. Fantastisk gott var det i varej fall.


Svamparna var utsökta, mkt vitlök...


Min kära man hatar gin, här dricks det dock gurkgin mkt friskt... Hmmm.


Jag levde på Mojitos och Frozen....


Underbart Tapasställe med en helt fantastisk vinflamberad korv med anklever i... mmm.


Fantastiskt vackra och roliga Odette!


Mkt Posing...


Starbucks hör ju till även om min fascination har avtagit.


Sitges.


Lycklig.


Crazy girls!!! Tons of fun.

That´s it for now, skall passa på att gå till stranden.
Adios!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0