way to much work...

Söndag och alla sitter i sina stugor och myser. Måste iväg och jobba men jag skulle mycket hellre vilja vara hemma och lacka julklappar....

Igår hade vi mysig spelkväll med vännerna, så underskattat. Brukar inte gilla sällskapspel men jag får nog ta tillbaka det.

Har en intensiv men rolig vecka framför mig så därför skall jag inte lipa alltför mycket när jag sätter mig på tåget till sjukhuset....

Måndag
- Jobbar till tre sen tjejmiddag med jobbarkompisarna.
Tisdag - Ledig. Ansiktsbehandling kl. 10:00 och sen lite sista julklappsfix. Träning och på kvällen middag med karln.
Onsdag -  Jobbar och sen födelseddagsfest hos Åsa!
Torsdag
- Har tagit ledigt för Sofia och hennes kille kommer för han skall spela på Solidaritet på kvällen, alltså PARTY!
Fredag - Jobba natt
Lördag -  Jobba natt
Söndag - Sova och sen byta julklapp med älsklingen för sen åker jag hem till västergötland i två veckor!

Nu: frukost

Kommentarer
Postat av: Fifi

Sounds like a pretty darn good week darling!!! Längtar efter dig masssssor. Åsa var ev. sugen på att hänga med ut på torsdag. Även andra Åsa samt froonie är nog på, så vi blir ett gäng :)

KRAM o Happy 3:e advent

2008-12-14 @ 17:02:09
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Zandra

Klart spelkväll e skoj när tjejerna vinner!! Go girls!!

2008-12-15 @ 16:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0