Drömmar kan vara konstiga

Inatt drömde jag att jag fått extensions. Det var väldigt fint men väldigt udda och otypiskt mig. Ganska behändigt dock att få prova på en sån sak i en dröm, så man inte går ut och gör något förhastat, hi hi.

Har precis tagit en två timmars promenad och fått dagsljus. Måste lagra lite för jag skall jobba nätter den här veckan. Helgen var underbar. I fredags var jag och mannen på min gamla kår Medicinska föreningen. Vår kompis är vice ordförande där så vi tackade inte nej til att dricka öl för 22 kr. Det gulligaste var att man kunde köpa kladdkaka för 10 med glass och 8 kr utan. Snacka om att man har glömt hur det var att studera när man tycker det är gulligt.

I lördags träffade vi upp några vänner för att fira av en kompis som fyllde år. Det blev libanesikt och vi avslutade med godisdrinkar på Vampire Lounge. En väldigt trevlig helg helt enkelt.

image174

Födelsedagsbarnet, dennes fästmö och Moí

image175

Farligt god...

Kommentarer
Postat av: Fifi

Sounds like a lovely weekend! Med eller utan - how cute =)

2008-02-18 @ 18:36:21
URL: http://fifiblogg.fifibags.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0