SATC

Oj oj oj vad filmen var härlig! Ville inte att den skulle ta slut. Så mycket snygga kläder och vänskap och kärlek. Drömde om allt inatt...
Förrutom att SATC filmen var fantastisk var min dag det igår också!
Låg på stranden med Zandra till tre och sen möttes vi upp på stan lite senare för shopping och middag på Anglais Takterrass. Jag menar man kan ha det sämre...
Shopping blev det också, ett par tjusiga kilklackar, en byxdress och ett pat Ked´s. Nice Nice.
Nej nu måste jag snart bege mig till jobbet, bara två dagar kvar...





Kommentarer
Postat av: fifi

Åh så underbart! Låter som att ni hade en fantastisk kväll...bra att du börjar träna på att glassa inför semestern!! :) Kramis

2008-07-02 @ 08:53:22
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Zandra

U fancy lady!!

2008-07-02 @ 16:20:09
Postat av: Anette

Låter som den ultimata dagen!!!

2008-07-03 @ 13:33:51
URL: http://nettansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0