God morgon

Idag är det tisdag och jag skall jobba tre nätter. Haft en underbar sovmorgon och har precis ätit frukost, färska jordgubbar, skivad banan, valnötter och yoghurt. Mums!
Skall ägna dagen åt träning och att slappa, inte så dumt. Hi hi. Bara tre veckor kvar till semestern....

Igår la vi upp lite planer för semestern, det blir först Malmö och köpenhamn några dagar. Skall träffa en kär vän och hennes MAN. De gifte sig i Syrien för ganska länge sedan och jag har inte träffat karln än! Skandal!
Därefter blir det Helsingborg och killens familjer. Jag hoppas kunna bada, massor! samt åka över till Helsingör för jag älskar alla små inredningsbutiker där.

Efter en underbar Skånevistelse blir det Päronen i Västergötland och barndomsbästisen! Kommer vara där ca en vecka och det skall grillas och umgås som bara den. Underbart!

Avslutningen blir Barcelona 10 dagar!
Härligt värre skall det bli.

Vad har ni för semesterplaner?



Kommentarer
Postat av: fifi

Fin plan! Härligt med semester...:) Längtar tills Du kommer hit ;)



Kramis

2008-06-18 @ 11:49:25
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0