Sommar!!!

Nu j.....r börjar det kännas som sommar och semester i kroppen! Coldplay i bakgrunden och tre arbetsdagar kvar så känns det mest mycket bättre!

Natten på jobbet var nämligen hemskt busy, sprang som en toka.
Till råga på allt hade jag inga stödstrumpor (men som tur är har mina fina älskling tvättad dem idag så inatt finns dem att tillgå) och min stegräknare la av (ja, jag är med i en stegtävling på jobbet och det är värsta hetsen).
Väldigt tung i benen klockan 08:00 på morgonen fick jag meddelandet att kollektivtrafiken inte kunde köra mig hem, polisens order dessutom. Så jag fick helt enkelt knalla hem med mina stockar till ben och gå miste om en massa betydelsefulla steg. Lipfärdig var inte ens det rätta ordet när jag kom hem.
Men som sagt, efter lite sömn och kaffe så!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh stackare! Det låter inget vidare det där... Men nu är det inte länge kvar tills ledigheten, bara att blicka framåt! Njut av solen och coldplay, Kramis :)

2008-06-29 @ 17:59:16
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0