Underbara Amerikanska män...

När jag var ung och tjusig, nyss inflyttad till Stockholm och levde singellivet till max ute på de hetaste ställena fick jag en sen kväll frågan (som publiserades i den nedlagda tidningen Spy Bar Edition som min kompis jobbade på) vad jag tänder på?
Svaret blev  "Underbara Amerikanska män, med ostyrigt hår och laid back stil"
Det är ju fantastiskt roligt tycker vi fortfarande.
Hur som helst, vart jag vill komma är att jag mognat något och kan inte förstå detta uttryck då ALLA amerikanska män har illasittande jeans.



Kommentarer
Postat av: fifi

You are so laid back, so easy to be with :) Hahaha...

2008-07-01 @ 10:41:12
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0