En stilig dam

När jag första gången lyssnade på Carla Bruni visste jag inte ens att hon dejtat i princip varenda rocksstjärna, eller att hon varit modell. Jag njöt bara av mina dagar på franska Rivieran med mina vänner, Rosé på stranden och dans till gryningen. Carlas röst  förstärkte den underabara stämning vi var mitt uppe i.



Nu är hon presidentfru och väldigt elegant klädd. Känns skönt att någon kan bära upp en sådan tidlös elegans. Men hon var väldigt vacker i sin mer avslappande stil också.

image251

image252

image253
bilder från vogue.co.uk

image254

image256
bilder från perfectpeople.net

Kommentarer
Postat av: mother loone

Hej på dej!!!
Härliga klänningar från Marimekko ,mothers favvo......

2008-04-07 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0