Glad Påsk!

Nu är det snart färdigpackat, färdigtränat och naglarna är lackade. Verkar inte vara allt för kallt däruppe men det skall bli härligt att få använda lite "tjocka" tröjor. Det här blir mitt definitiva avslut med herr vinter.

Ser fram emot tågresan eftersom jag har massa magasin, godis och nyladda MP3. Det enda som bekymmrar mig är att mannen min är magsjuk, hoppas han inte kräks i kupén. Men sånt brukar ju gå över fort och jag är ju ändå nurse så jag kan ge honom lite handpåläggning.

Ha nu en riktigt skön Påsk!!!

image245
bild från style.com

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh, hoppas att ni får en underbar Påsk uppe i Norr. Ha en bra resa... Hälsa mannen!
Kram

2008-03-20 @ 07:59:53
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0