Måndag morgon

Så var det måndag igen. Min vecka har varit något utav det mest fantastiska. Veckan började helt underbart med att min kompis kom samma dag som jag fyllde år. Vi har spenderat dagar på fik, stan och restauranger. Hon har gjort underbara frukostar med dinkelpannkakor. Jag har haft blommor i överflöd. Allting avrundades med en fantastisk Cocktailfest i lördags. Fått massa härliga presenter och jag är så lycklig som har så många fina vänner. Tack allesammans för en underbar födelsedagsvecka!

image199

image200

image201

image203

image204

Kommentarer
Postat av: Fifi

Det har varit sååå himla underbart! Saknar dig redan massor...Hoppas att Du får en bra vecka darling. Kramis =)

2008-03-03 @ 11:53:25
URL: http://fifiblogg.fifibags.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0