Storstädning

Pust, gud vad skönt. Har röjt lite bland garderoberna och städat.
Älskar känslan när det är nystädat och fräscht.
När jag fyllde år förra veckan fick jag "skolådor" av min killes kompisar. De var nog egentligen riktade till min kille eftersom han har tydliga problem med alla mina skor, hi hi.
Resultatet blev dock väldigt bra, kan rekommendera dessa. Kommer från Designtorget.
De är väl till för ett par skor men jag fick plats med två i varje.

image224

Vill passa på att visa två fynd jag gjorde för ett tag sedan. Dessa skor kostade 49:- kronor och kommer från skopunkten:

image225

Denna underbara klänning fyndades på Topshop. Underbart mönster och kvalité.
De broderade detaljerna är underbara!

image228

image227

image229

Nu blir det pizzarester från igår. Gud vad jag känner mig huslig nu...

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åhh vad du är duktig!!! Va fint det blev i garderoben, sååå prydligt! Love the shoes by the way!!! =) Kram

2008-03-10 @ 19:51:07
URL: http://fifiblogg.fifibags.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0