Gårdagen

Det var en kanondag igår. Så nöjd efter mitt frisörbesök (som alltid).
Ljusare än nånsin, det gäller att vara rädd om håret i sommar...



... därför köpte jag en underbar solhatt!



och en något färglad historia.

Vi smet förbi Gallerie Wetterling och en något obehaglig utställning.

Slutstation för dagen var BH provning hos Gustav Mellbin i Gamla Stan. Det bjöds på goda tilltugg och personlig service. Kom hem med två BH:ar i en helt annan storlek än jag är van vid (från 80B till 70DD).

Så nu är jag nästintill ruinerad men jag är glad ändå! Nu skall jag ta mig en tur i spåret, var ett tag sedan.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Vilken cool länk du hittade om Natalia.. spännande!

2008-05-27 @ 10:47:30
Postat av: sara

Ja visst var det, hon verkar ju ha en tuff bakgrund oneklingen...

2008-05-27 @ 11:29:52
URL: http://swedishnurse.blogg.se/
Postat av: fifi

Åh snyggo! Jättefin i håret darling :) Love the Riviera outfit ;)

Kram

2008-05-27 @ 13:40:19
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0