Nalkande frisörbesök

Om en vecka skall jag till frissan, passade på att köpa Schampo på stan idag.
Har lite utav ett tandläkarförhållande till frisörer, ni vet.
Man lovar att använda tandtråd - jag lovar att använda inpackning.
Sist jag var hos frisören köpte jag en inpackning för 400 kr, det kan ju bara förklaras med att man är rädd...

Men jag har faktiskt sedan jag började gå regelbundet hos samma frisör samt använt bra produkter blivit kvitt min frisörrädsla. Jag vill faktiskt ta hand om mitt hår på bästa sätt (jag är inte heller en fattig student längre som lägger alla pengar på kåröl, öl är ju iofs bra för håret;).

Nästa vecka skall jag till tandläkaren, lustigt att det sammanfaller på samma dag som frisörbesöket. Men jag har faktiskt köpt både tandtråd och Listerine, så jag har väl inget att vara rädd för?





image374image375

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0