Åh se det snöar, åh se det snöar....

Hej! Man kan säkert tro att jag har gått i ide men det är inte sant. Däremot har jag befunnit mig på jobbet veckans alla sju dagar och därför inte haft något vidare att komma med. Nu är jag ledig (i en dag) så då kanske inspirationen tornar upp sig.
Vi kan ju konstatera att det snöar och på något vis känns det udda och inspirerande. Det blir nog till att rensa igenom garderoben idag, hitta någon ny bok att plöja i bokhyllan samt kolla på TV. Det enda ansträngande blir yogan ikväll.

Så, nu vet ni att jag lever. Ha en fin dag i snön och hoppas ni kan passa på att vara ute lite.

Kram kram





Kommentarer
Postat av: fifi

Ha en skön ledig dag! Jag längtar tills vi sitter på den där balkongen en varm sommarkväll och laddar med cava inför en seriös utgång :) Stoor kramis vännen!!!

2008-11-24 @ 13:56:18
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0