Äntligen helg!

Åh vad jag har längtat till den här helgem, första helgen på flera månader som det inte är något inbokat. Förutom då att jag och min kille firar sex år tillsammans. Jag skall dra med honom på en överraskning kl 14:00. Kan berätta vad sen.

Det är mycket som känns skönt nu, min förkylning är över och på jobbet har jag och min kollega just avslutat sista konferansen av två. Vi har jobbat mycket för att få ihop dem och såklart varit spända på hur det skulle gå o.s.v. Det har gott skitbra så det känns så sablans gött.

Nu förtjänas det lite lyxig tid med älskade mannen. Hoppas ni får en underbar helg också!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis mina fina o söta ungdomar. Ha en bra dag och och hoppas ni får mååånga lyckliga år till, snyft nu blir ja nostalgisk... Kram från mother Loon

2008-11-15 @ 13:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0