Bokmani

Tror det är dags att beställa från Adlibris snart. Om ni inte gjort det tidigare kan jag varmt rekommendera det, ingen frakt och det går fort och smidigt. Har dock lite böcker i bokhyllan som jag måste läsa ut först...

Nyligen avslutade jag den här boken, väldig läsvärd och lite annorlunda. Har fått mycket uppmärksamhet i USA och det är nog inte så konstigt, läs den så förstår ni vad jag menar.  Skall ta med den hem till min kompis i Jul så kan hon läsa den. En stor del utspelar sig i staden Ubud på Bali där vi var och hängde två gånger under vår Asienfärd för många år sen.



I bokyllan hittade jag den här som jag nyss börjat, har läst första boken och tyckte den var fin. Väldigt vackert språk om än lite melankolisk.

Om jag inte hade en bok att läsa skulle jag skicka efter den här, den vill jag verkligen läsa.

Har ni några bra boktips?

Kommentarer
Postat av: Fifi

Det ska bli spännande att se vad det kan vara för en bok. Behöver verkligen lite nya böcker att bunkra upp med :) Hade bror din här precis - söt! han kanske hänger med upp i dec. Ha det gött, Kram

2008-11-26 @ 19:05:05
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0