Filmtips

Eftersom min plats i tillvaron för närvarande är soffan kan jag ju inte annat än att passa på och se film. Därför måste jag även tipsa om dem ifall de är bra.

Denna är absolut bra, gillar när man får komma bakom "traumat" som i det här fallet är en Stroke, och få se eländet utifrån personen som drabbats.
Det är lätt att ha föreställningar om att alla känner lika. Tycker att huvudrollsinnehavaren trots sitt tidigare sätt att leva anpassade sig och det känns så hoppfullt (han var chefredaktör på Elle).
 Sorgligt men ändå fint. Jag är ju som sagt sjuksköterska.

Extra plus för snygga de snygga kvinnorna och Max Von sydows porträtt av fadern.


bild från allmovie.com

Kommentarer
Postat av: Fifi

Då får jag se till att kolla på den då...alltid bra med lite filmtips! Tack! Jag kollade på en film som heter "The Notebook" i helgen. Har du sett den? Den var bra :) Kramis

2008-11-12 @ 19:33:16
URL: http://fifiblogg.fifibags.se
Postat av: sara

Nej den har jag inte sett, men det är perfekt med filmtips;) kramis

2008-11-12 @ 20:26:57
URL: http://swedishnurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0