Lite söndagsshopping

Idag vaknade jag upp till en underbar framdukad frukost. Snudd på hotellfrukost faktiskt. Min man hade ordnat, rosor och allt. Härligt!

På eftermiddagen åkte jag in till stan för lite shopping och fika med en gammal barndomsvän som är på besök.
Perfekt sysselsättning en sådan här grå söndag.

Detta följde med hem (plus lite annat smått och gott):


Hippiemoods


Har fått så många härliga viner på senaste tiden av underbara vänner så de måste matchas!

Nu blir det thé och resterna av Ben & Jerrys från igår. Sen tidig läggdags.
Natti natt

Kommentarer
Postat av: Fifi

Happy Anniversary! Lite sent men men... Låter som en härlig dag sötnos! Idag ska jag skicka ett litet paket till dig, gissa vad det är i????? Kramis

2008-11-17 @ 09:39:16
URL: http://fifiblogg.fifibags.se
Postat av: sara

Åhhh!!! Så spännande, can´t wait...

2008-11-17 @ 17:11:29
URL: http://swedishnurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0