American dream

När jag jobbade natt förra veckan var det en kollega som hade "rattat" in en amerikansk radiokanal i medicinrummet.
Gissa om det var klassiskt? Jag och min underbara vän Sofia var Au Pair:er i Boston för många år sedan.
Vi hade så mycket kul som vi aldrig kommer glömma. Vi tog in allt med hull och hår!

Därför vill jag tillägna Sofia detta nostalgiska inlägg. Vi hade verkligen vårt livs år där!


Sofia som "vuxen"


Party


Tjejmilen


Inför utgång med hennes underbara väskor!


Disneyland?


Orlando


Florida, vi kom hem som "surfardudes" hi hi.


I den underbaraste bilen (förutom kära Caprice)

Kommentarer
Postat av: fifi

Hahahahaha, vilka smidiga bilder Du har letat fram darling! Tack för ett fint inlägg - Tänk vad underbart vi hade det "over there"...:) Stooor kram vännen

2008-10-29 @ 12:47:52
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0