Härligt att fira

Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig. Efter tentan idag tänkte jag bege mig in till stan för att kika lite och kanske unna mig något eftersom min kurs är slut och jag kan få fritiden tillbaka.
Tji fick jag när jag stack näsan utanför bunkern där jag spenderat min dag. Spöregn!!!

Åkte hem istället för jag och mannen tänkte vi kunde ses i stan och gå ut och käka eller bio, när han kom till stan regnande det på honom. Så det slutade med att vi köpte indiskt och glodde på en film (Charlie Wilsons war, helt ok by the way).

Belöningen för idag blir tidigt sängående, billigt och bra....





Ser rätt disgusting ut men jättegott:)

Natti natt

Kommentarer
Postat av: fifi

Åh, too bad sötis! Hoppas att maten var god, filmen bra och sängen skön :) Gick tentan bra förresten?? Kramis o Happy Weekend

2008-10-31 @ 10:19:14
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: sara

Happy weekend to you tooo! Jag tror den gick bra men vågar aldrig ta ut nåt....

Kramis

2008-10-31 @ 10:24:31
URL: http://swedishnurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0