Inspiration

Hittade två töser på stockholmstreetstyle som var ganska fina. Tycker vanligtvis inte att de som fotas där har fina kläder. Alla har ungefär samma grejer och ser lite löjliga ut. Det är bara min åsikt.
Dessa tyckte jag var fina för inspiration:




Fint hår och jacka, gillar klockan också.





Snygga skor och kul med så enkel outfit + päls. Tyvärr tröttnar jag inte på tights,
kan bära dem tills jag blir pensionär tror jag.



Här kommer lite bilder från Facehunter på snygga tjejer:




Så fin kofta! härligt med vitt också till hösten, bryter av mot det traditionella murriga och svarta.
Skönt.




Så snyggt kombinerat, hon ser fab ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0