Sliten igår, vital idag

Oj, oj, oj! Igår var jag på en Rocket klass på Yogan. Det var helt galet, jättejobbigt och kul men idag är jag i princip immobil. Hi hi. Blossom höll i passet och var jättebra, fick mig att ta i lite extra minsann. Får nog hoppa  över löpningen idag för min arma kropp är så slut. Rocket är absolut något jag vill göra igen!



bild från itsyogastockholm.se


Idag måste jag ägna mig åt plugg för på torsdag är det tenta, udda värre. Belöningen blir mingel ikväll hos goda vänner som har bytt namn på sitt företag.

Men först frukost och en "lugn" promenad.

Kram


Kommentarer
Postat av: fifi

Yoga is the Shit!!! :) Ha en härlig ledig dag söta vännen! KRAM

2008-10-03 @ 10:53:38
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0