Trötter...

Inser att jag börjat komma in i en trötthetsfas, sånt gillar jag INTE. Det har sina själ eftersom det varit busy busy sista tiden. Men imorgon har jag min sista tenta och jag tror det blir skönt att inte ha det över sig längre. Har ju gått en kurs nu i 1,5 mån.

När saker rullar på i ett högt tempo blir ju mycket sämre i sättet man lever, i mitt fall blir kosten dålig för jag hinner aldrig laga mat. Det blir "köpe" mat vilket jag egentligen avskyr, igår var vi och handlade mat vilket jag inte minns när det gjordes sist. Sådana här saker sätter nog sprutt på mig.
Har hunnit träna under tiden men inte så mycket som jag skulle vilja, idag bär det av på yoga!

Huvudsaken är att man inte lipar ner sig utan accepterar att det är som det är ett tag och att man kan ändra på det. Nu är jag färdig med mina banala visdomsord och skall dricka upp kaffet och plugga det sista för idag.

Kram kram


bild från helgens kryssning iklädd Zandras snygga glasögon.

En rikitg pluggis, ser ni förresten vilken annan kvinna som tror hon är vis jag är lik?


bild från thewashingtonpost

Haha, gud bevare mig. Hoppas inte Republikanerna vinner igen.

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, sötaste lilla plugghästen!!! Hoppas att du rycker upp dig lite när plugget är över, jag håller tummarna att tentan går bra. Stor Kramis :)

2008-10-29 @ 18:14:20
URL: http://fifiblogg.fifibags.se
Postat av: Zandra

Ha ha, du e apsnygg i dem!! ;o)

2008-10-30 @ 08:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0