Beatiful morning

Härligt att vakna denna helg. Detta är den sista på länge då jag är ledig och inte har något inbokat. Skall njuta av mysiga frukostar, gå på stan, kolla nåt museum och äta god mat, fika med vänner.  Älskar sådana helger och jag kanske njuter lite extra just för att de är sällsynta.

Igår var jag och träffade två barndomsvänner som jag inte sett på mycket länge. Vi tog oss till Pontus för drinkar och snack. Väldigt trevligt och vilka Cocktails! Där kommer ni nog se mig hänga framöver;)
Deras lilla ostronbar var för söt.







Bilder från deras hemsida

Kommentarer
Postat av: Fifi

Looks very friendly! Ha en härlig helg nu vännen, kramis :)

2008-09-06 @ 10:57:17
URL: http://fifiblogg.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0