Godaste middagen!

Igår fick vi till det med maten må jag säga! Godaste middagen på länge.
Inspirationen hittades i kokböcker lånade från bibblan;  Reneé Voltaire och Jamie Oliver.
Vinet köptes i Spanien i somras och var en riktig höjdare.
Så bra det kan bli ibland.
Efterätten orkade vi aldrig äta så den skall vi hugga in på idag istället, mums!


Så gott vin, finns som beställningsvara på systemet...


Ungsstekt Provolone på Ruccola + Olivolja och havsalt (tog en skvätt citron också).


Pilgrimsmusslor, bacon, salvia och Puy linser. Mycket citron och sallad.
Så gott!

Kände jag var tvungen att dela med mig av min matupplevelse, hi hi.


Kommentarer
Postat av: Fifi

Yummy!!! Vi hade italiensk afton, endast 5-rätters... :) men mycket gott!

2008-09-07 @ 15:13:42
URL: http://fifiblogg.fifibags.se
Postat av: sara

Ha ha! Mat is the shit:)

2008-09-07 @ 15:23:46
URL: http://swedishnurse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0