Hemma...

Då var jag äntligen "hemma" efter en lång dag. Var faktiskt sliten efter gårdagen med tjejerna som var hellyckat. Har inte träffat just dessa tjejer på mycket länge så det fanns mycket att prata om. Full av inspiration är jag nu då de är så underbara!

Vi avslutade middagen på Söderkisen med goda Romdrickar på Sjögräs. Sen cyklade vi hem i den nästan ljumna kvällen och på halva vägen flyger min pedal av. Så det var bara att traska hem med höga klackar....

Nu skall jag krypa ned och läsa de sista raderna i Marian Keyes - "är det någon där?" som jag förövrigt är lite besviken på. Kunde hon inte bjuda på lite mer av det man är van att läsa och mindre om döda män.

Alles för idag, Nattit natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0