Mycket roligt på G!

Hej hopp!!!
Det är en lycklig mö som skriver ett inlägg idag. Har nämligen haft besöksrekord på bloggen som heter duga. Jätteroligt!
Hoppas ni trivs "här" om inte får ni gärna lämna förslag på vad ni vill se mer eller mindre av eller annat.
Har haft bloggen ca ett år och startade den för att jag gillar att läsa andras bloggar (främst mode) då de kan ge mycket inspiration på ett snabbt och lättillgängligt vis.

Det får firas lite extra idag då jag skall gå ut och äta middag med tjejerna.
Först skall det packas för imorgon efter skolan åker jag hem till mina föräldrar och min bästis.
På fredag skall pappa spela vinylskivor på Bryggan och givetvis skall hela familjen då dit för middag.
På lördag skall jag hem till Fifi och hennes nya lägenhet, superspännade!

Alltså: nu gäller det att packa och piffa.


Adios!

Kommentarer
Postat av: fifi

Looking forward to have You here darling!!! :)

2008-09-25 @ 12:30:24
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0