Så rart

Kommit hem från yogan precis som jag går på varje måndag med  Anna. Idag hade hon med sig sin man som nyligen börjat. Han hade med sig september numret av Vanity Fair till mig! hur gulligt som helst, blev jätteglad eftersom jag är en sådan magasinjunkie.
Omslaget är fantastiskt så jag ser fram emot lite läsning nu innan sängdags.



Inte nog med det, Anna fick ett ryck efter att ha sett ett par röda Jimmy Choo´s i tidningen (samt nyligen kollat på Sex and the City) att hon tog cyckeln (fastän det är en bra bit till NK), slängde ett par högklackade i cykelkorgen och satte av mot NK för att där tåga in i sina höga klackar och fråga efter skorna på Jimmy Choo. Tyvärr hade de inte fått in just den modellen ( och det var väl tur det för Annas ekonomi, hi hi). Nåväl hon köpte ett par pumps på Guess och en blus istället, sen cyklade hon hem igen med alla pumps i cykelkorgen.
Hur underbar är hon inte?

Natti Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0