Då var det måndag igen...

... och ännu en underbar helg är slut.

Fredagens bjudning blev riktigt lyckad med en fantastiskt god Gulasch och underbara vänner! Tyvärr tog jag inga bilder.
Fick massa fina presenter, vad sägs om läppglans från Lars Wallin, armband från Zanslösa smycken, Champagne m.m. Tackar så himla mycket till alla!

Dagen efter, på lördagen var mina föräldrar i stan en snabbis så vi mötte upp dem. Resten av kvällen var det soffläge som gällde...

Igår var vi och hälsade på mannens systers nyfödde bebis, så himla liten och söt. Den verkar väldigt lugn och snäll också.

Det var den helgen, nu jobbar jag två helger i rad framöver men det känns bra för plånboken....

Nu skall jag iväg till jobbet, ha en bra måndag!

Kommentarer
Postat av: Sofia Agardtson

Låter underbart vännen! Ha en bra dag på jobbet, vi hörs i veckan. Kram kram

2009-02-23 @ 12:44:54
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0