Helgens festligheter

Oj, nu är det förvisso onsdag men jag hade en sådan toppenhelg att jag delar  med mig lite bilder från fredagen som spenderades på Storstad med god middag och avslutades på Cliff Barnes. Det var premiär för oss alla och gud vad kul vi hade:






Lördagens storstilade 30- årsfest. Håret uppsatt och champagne, utsikt från Kaknästornet och Limo. Väldigt lyckat:




Ståthållaren och hans mö.


30 års- barnet med entourage.


God Buffé.


Utsikten var inte att leka med...


Festligt med Limofärd till Cafét.


Underbara vänner.




Kommentarer
Postat av: Sofia Agardtson

looks like a FAB weekend min kära vän! Och du är strålande som vanligt :) Hoppas att du har en bra vecka. Big hugs & kisses

2009-02-04 @ 11:35:51
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Zandra

Skulle kunna bli en vana med limo va? ;o)

2009-02-04 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0