Prep

Idag skall jag ha en underbar ledig dag! Det är 4:e helgen i rad som jag är ledig och jag har börjat få en sådan där känsla att det är fredag (som alla andra får som inte jobbar skift...). Dessutom är jag ledig som sagt. Det skall firas rejält.

Ikväll har jag bjudit hem 14 personer på middag och det kommer ta sina lilla tid att förbereda, jag älskar sånt!
Att ha fest och middag.

Först ut blir att skriva handlingslista, sen traska över till min kompis som bor nära mataffären för en kaffe. Sen handla.
Sen laga mat och fixa dukning.
Har fortfarande inte kommit på något bra drinktilltugg och inte heller välkomstdrinken. Så det skall jag fnula på innan jag sätter igång.

Hoppas ni också har en härlig (och ledig) helg framför er.

Ciao!



Kommentarer
Postat av: Zandra

Shit, 14 stycken! Hur ska det få plats? ;o) men the moore the merrier! Ska bli jätteskoj! Kram

2009-02-20 @ 10:44:12
Postat av: Sofia Agardtson

Ha en fab dag vännen! Lycka till med kokeriet :) Gästerna kan vara glada att ha dig som värdinna - You are the BEST! :)

Kram

2009-02-20 @ 11:43:20
URL: http://www.fifibags.se
Postat av: Fifi

När får vi höra allt om din bjudning? :) Skön söndag darling...

Kram

2009-02-22 @ 18:59:52
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0