Back to vardag

Jaha, nu sitter jag här igen med min kaffekopp och ett lass fruktsallad med keso. Antar att vardagen har smusslat sig in. Igår åkte julsakerna ut och snön är ju borta.

Jag har som vanligt massa ny inspiration så här i början på det nya året. Det skall tränas och ätas nyttigt. I år får det nyårslöftet dock hamna lite i skymundn för mitt nya större löfte. Jag skall försöka börja spara pengar och jag har en plan. Får se hur längre den motivationen sitter i sig.

Idag skall jag jobba mitt sista pass av sju, sen imorgon bär det av till hemstaden igen för pappsen är sjuk och ligger på hospitalet. Som tur är mår han bättre nu. Men det har varit allvarligt och jag har varit jätteorolig. Skall bli så skönt att få hälsa på han. Nu har han eget rum också (låg på intensiven först), det är ju en lyx när man är på sjukhus.

Så här får ni ett kort på min fina pappa och man. Från i somras och förra. Nu börjar det gå mot ljusare tider:)
 






Nu skall jag kolla på 4:e avsnittet av The City, ciao!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Åh, lilla anders! Tur han har som har en så underbar dotter... :)

2009-01-13 @ 18:27:49
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0