Obssesed

När jag börjar kolla på något TV program som jag gillar (på nätet där man kan kolla på alla avsnitt på en gång måste tilläggas) brukar jag bli besatt. För ögonblicket är det Stjärnorna på slottet som figurerar i mitt huvud. Tycker de är så djupa, innerliga och intelligenta. Tänk att få ha sådana diskussioner!
Det andra jag är besatt av är Rachaels Zoes program. Jisses vilka kläder, man blir ju galen. Skall försöka få ihop en outfit nu till ikväll och låt oss inspireras av hennes underbara stil:










bilder från style.com

Ha en bra helg gott folk!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Haha, obsessions as always :) Good luck with the outfit. Kram

2009-01-23 @ 18:43:55
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0