Vaknar som konsult

God morgon! Idag är inte vilken dag som helst utan det är dagen som jag slutar jobba för landstinget och är min egen! Hur fantastiskt är inte det? Från och med nu bestämmer jag över mina egna tider och mitt eget liv, hehe. Känns väldigt skönt. Men,,,

... Det är sorgligt att lämna min arbetsplats som jag varit på i två år, jag har trivts så himla bra där och alla kollegor är underbara. Ikväll kommer de hem till mig för lite knytkalas och skumpa. Underbara:) Nu måste jag bara få mig från datorn och börja förbereda lite snacks och dylikt.



Salut!

Kommentarer
Postat av: Fifi

Stooort Grattis till det stora steget ut i världen :) Hoppas att ni får en härlig kväll - kan i och för sig inte tänka mig att det blir annat än trevligt när du är värdinna!!! Stooor kram vännen! :)

2009-08-01 @ 10:40:56
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0