Hälsobloggar

Sitter och njuter av min frukost som jag äter efter jag varit och tränat. Smakar så mycket bättre att äta då:) Brukar besöka Julias inspirerande blogg och hon skrev idag och frågade efter tips på hälsobloggar. Jag tycker hennes är en stor inspiration och har svårt att hitta bra hälsobloggar som faller mig i smaken. Ska kolla runt lite idag och se vad jag kan finna.

Frukosten består av nybakat bröd från bageriet, en med ost och en med avocado, tabasco och alfagroddar. Ett ägg till det.



Igår tog jag en promenad innan frukost som jag åt hos en vän. Hon hade rismjölk till müslin. Det måste jag säga var jättegott, med extra mandlar, kokos och linfrön kändes det som en riktigt yogisk frukost. Vi åt det varje dag på retreatet jag var på i höstas. Supergott och man håller sig lagom mätt länge.



Adios!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0