Seglarplaner

Hejsan, Long time no see...

Har varit busy busy med jobb. Men det ær ju bra så jag tjænar lite pengar. Pengar som kan anvændas på semester  till exempel;)

Idag træffades vi tjejer som hænger på stammhaket och diskuterade sommarplaner. De lutar åt att bli seglingssemester i Kroatien. Inte illa va? He he, jag har redan børjar drømma om bikinis och kaftaner, tænk att sitta och glassa i en snygg Missoni , med ett glas Champagne. Åh vad jag længtar!!!





 



Bilder från net-a-porter


Kommentarer
Postat av: Sofia Agardtson

Åh, passar dig ypperligt min glassiga vän! :) Låter som riktigt trevliga planer - kan se dig framför mig. Stora solglasögon, en böljande kaftan och en flaska bubbel :) Soooo YOU!

2010-02-04 @ 08:43:24
URL: http://www.fifibags.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0